Індійський орган нагляду оштрафував Google на 162 млн дол за домінування на ринку

Індійський орган нагляду оштрафував Google на 162 млн дол за домінування на ринку

Київ  •  УНН

 • 212661 перегляди

КИЇВ. 21 жовтня. УНН. Google був оштрафований антимонопольним органом Індії на суму понад 160 мільйонів доларів після того, як розслідування показало, що технічний гігант зловживає своїм домінуючим становищем на місцевому ринку смартфонів, передає УНН посилаючись на AFP.

Деталі

За даними дослідницької агенції Counterpoint, мобільна операційна система Android каліфорнійської компанії на сьогоднішній день є домінуючим гравцем в Індії та працює на 95 відсотках усіх смартфонів у країні.

Але Комісія з конкуренції Індії (CCI) заявила, що операційна система була налаштована на незаконне витіснення конкурентів із YouTube, веб-браузера Chrome та інших популярних програм Google.

На телефонах Android було встановлено набір додатків Google, у тому числі власна пошукова система компанії, «яка давала пошуковим службам Google значну конкурентну перевагу перед конкурентами», йдеться в заяві CCI.

Комісія наклала штраф у розмірі 13,4 мільярда рупій (162 мільйони доларів) і доручила компанії дозволити користувачам Android видаляти встановлені програми Google.

Компанія заявила, що розгляне це рішення та зважить свої наступні кроки.

Контекст

Google зіткнулася з аналогічною антимонопольною ухвалою в Європейському союзі, в якій було встановлено, що компанія наклала «незаконні обмеження» на виробників смартфонів на користь своєї пошукової системи.

Минулого місяця суд другої інстанції ЄС залишив чинним штраф у розмірі 4,1 мільярда доларів проти компанії.

Глобальні регулюючі органи наслідували цей приклад, і Google зіткнулася з цілою низкою справ у США та Азії, заснованих на аналогічних звинуваченнях.

Індія посідає друге місце у світі за кількістю користувачів смартфонів після Китаю.

За даними Counterpoint, у 2021 році її ринок смартфонів виріс на 27 відсотків у річному обчисленні, а річний обсяг продажів перевищив 169 мільйонів одиниць.

Більше 60 відсотків телефонів, що продаються в країні, вироблено провідними китайськими виробниками, включаючи Xiaomi та Oppo.

Apple залишається другорядним гравцем на ринку з обмеженим бюджетом, але в останні роки досягла певних успіхів, і минулого місяця компанія оголосила про плани локального виробництва свого флагманського iPhone 14.