"В Україні 92% громадян економлять на своїх витратах і лише 3% не знають, що це таке станом на січень 2019 року.
51% українців економлять на одязі та взутті, 46% - на відпочинку, 41% – на продуктах, 37% – на комунальних витратах, а 33% – на лікуванні.
Крім того, 18% заощаджують на транспорті, 17% – на зв’язку та 12% – на освіті", - йдеться у дописі Дорошенка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 14 млн українців живуть за межею бідності
Зазначається, що за п’ять років, за усіма категоріями витрат без винятку українці почали економити.
"Порівняно з березнем 2014 року, тих, хто став обережніше відноситись до витрат на їжу, стало більше на 4%, на освіту – на 5%, на зв’язок – на 7%, проїзд – на 8%, лікування, одяг і взуття – на 13%, відпочинок і відпустку – на 21% і на комунальні витрати – на 22%.
Показник економії на комунальних витратах є відповіддю, чому зростає заборгованість за квартири та будинки.
У 2014 році було 18% щасливчиків, які не знали, що таке економія, а зараз таких лише 3%", - зазначив він.
Серед усіх витрат, на яких українці почали заощаджувати, найбільше виділяються три: це транспорт, комуналка та відпустка.
"На пересуванні та відпочинку кількість українців, які почали скорочувати витрати, збільшилася майже у 2 рази, на оплаті комунальних витрат – у 2,5 рази", - додав Дорошенко, назвавши відповідну статистику "жахливим обличчям бідності".
Як писав УНН, в Україні істотно подорожчали соціальні продукти харчування. І, за словами народного депутата Сергія Тригубенка, це пов'язано, у тому числі, з рішенням КМУ про скасування державного регулювання цін.
Він зазначив, що відпускати ринок продуктів у вільне плавання можна було лише за умови соціального благополуччя у країні.
"У нас же його немає... І сьогодні мало в якому садку і школі повноцінно годують дітей, а пенсіонери між сезонами збору овочів пересиджують на запасах і макаронах. При таких умовах держава не повинна і просто не мала права експериментувати з цінами на найнеобхідніше", - заявив політик.
Додамо, що за оцінками Української асоціації постачальників торговельних мереж, в Україні подорожчали 14 найменувань, або 45% соціального асортименту продуктів.