wog-kozhen-vizit-na-azk-povinen-buti-tsikavim

WOG: кожен візит на АЗК повинен бути цікавим

 • 8725 переглядiв

“Ми робимо так, щоб кожен візит на АЗК для наших клієнтів ставав цікавим. Всі учасники акції залишаються у виграші — за кожну четверту заправку від 20 літрів клієнт отримує чашку кави в подарунок на гаманець карти лояльності. Ми оригінально і дуже помітно відобразили це на чеку у вигляді склянки кави з 4-ма поділами. Склянка кави поступово наповнюється з кожною заправкою клієнта і, коли стакан повний, в чеку друкуємо фразу: „Вітаємо! Ми щойно подарували вам каву“. Таким чином, клієнт відчуває турботу”, — розповіла вона.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Завойовувати клієнтів АЗС допомагають сервіс і хороша кава

О.Капустіна також розповіла про спільну картку WOG c Альфа-Банком і мережею магазинів “МЕТРО”, яка стала популярною серед клієнтів.

“Це вже досить тривалий проект, але він отримав свій новий виток розвитку. А саме, коли в одну карту увійшли ключові партнери: Альфа-Банк, мережа „МЕТРО“ і мережа АЗК WOG, частка в обороті WOG по даній карті (в грн, чеках) виросла в рази. Адже клієнтам зручно користуватися однією карткою в ключових для себе мережах. І при цьому, за підсумками покупок, отримувати додаткову винагороду у вигляді cash back”, — розповіла вона.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, WOG запускає на своїх заправках розрахунок смартфоном за допомогою Android Pay.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу

    Популярні

    Новини по темі

    WOG: кожен візит на АЗК повинен бути цікавим

     • 8725 переглядiв

    В Азербайджані стався землетрус магнітудою 5,7

     • 13606 переглядiв

    У США за рекордну суму продали картину да Вінчі

     • 17633 переглядiв

    Українка за крок до нагороди фінішувала на марафоні у Лівані

     • 15440 переглядiв

    В Греції внаслідок повені загинули щонайменше 14 людей

     • 10766 переглядiв

    У ГПУ повідомили про допит свідка у справі Єфремова

     • 21588 переглядiв

    У Нігерії щонайменше 18 людей загинули внаслідок терактів

     • 8834 переглядiв