“Зараз нам доводиться балансувати між оновленням рухомого складу, модернізацією, переоснащенням, капітальними та поточними ремонтами локомотивів”, — пояснив Буреш.
За його словами, до 2025 року планується із залученням українських виробників здійснити відновлення та модернізацію 1023 локомотивів і капітальний ремонт 1049 одиниць тягового рухомого складу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Мінінфраструктури анонсували зміну менеджменту Укрзалізниці
Буреш наголосив, що парк локомотивів “Укрзалізниці” на сьогоднішній день морально та фізично застарілий: знос електровозів становить 94,4%, тепловозів — 98,3%. Із загального інвентарного парку локомотивів лише 190 одиниць, або 5,3%, молодші за 25 років.
У лютому 2018 року “Укрзалізниця” підписала з американською компанією General Electric рамкову угоду про поставки до 225 локомотивів з локалізацією виробництва в Україні до 40% на суму 1 мільярд доларів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Криклій заявив, що звільнення глави Укрзалізниці розглянуть протягом декількох тижнів
У рамках реалізації першого етапу угоди укладено договір купівлі-продажу між General Electric і “Укрексімбанком” на поставку наприкінці 2018 року і на початку 2019 року 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації виробництва в Україні 10%.
Нагадаємо, Гончарук допустив залучення консультантів Deutsche Bahn до управління Укрзалізницею.