Люди звертаються усіма доступними способами.
Зокрема, у 2022 році:
- більш як 192 тис. дзвінків прийняли оператори гарячої лінії НІБ за номером: 16-48;
- понад 45,2 тис. звернень надійшло через онлайн-форму на сайті (https://nib.gov.ua/uk/) НІБ;
- більш ніж 31,3 тис. звернень – через чат-боти у Telegram (https://t.me/nib_uncp_bot) і Viber (https://chats.viber.com/nib_uncp_bot);
- 28,5 тис. звернень – на електронну пошту: nib.uncp.info@gmail.com.
Нагадаємо
Кабмін ухвалив рішення про створення Національного інформаційного бюро у березні 2022 року. Функції НІБ виконує державне підприємство «Український національний центр розбудови миру», яке належить до сфери управління Мінреінтеграції.