u-dii-ziavytsia-chat-bot-na-osnovi-shi-fedorov

У "Дії" з'явиться чат-бот на основі ШІ - Федоров

 • 111107 переглядiв

У мобільний застосунок "Дія" хочуть додати помічника на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Про це заявив очільник Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram-каналі, пише УНН

Деталі 

За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з "топових міжнародних компаній". Проте назви він не вказав.

Проте відомо, що чат-бот вирішили назвати "Надією".

Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки "Дії"

- пояснив Федоров. 

Очільник Мінцифри каже, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє — буде краще. Водночас він не задоволений швидкістю роботи ШІ - над цим теж вже працюють фахівці. 

Українці вже понад 22 мільйони разів пошерили документи через "Дію"09.02.24, 16:35

Доповнення

Зазначається, що Мінцифри також продовжує працювати над законодавчим полем для ШІ та інтегрувати його в освіту.

Я впевнений, що штучний інтелект — це більше про можливості. Зараз відбуваються великі зміни в кожній сфері, у кожну сферу життя він інтегрується

- підсумував Федоров. 

Нагадаємо

За два місяці українці вже 22 тисячі разів скористались функцією продажу авто у мобільному застосунку "Дія". 

Володимир Омельченко

Технології

Популярні

Біллі Айліш стала артисткою року за версією Apple Music

 • 54238 переглядiв

Прозорість чи ширма: як АРМА передає активи в управління

 • 107132 переглядiв

7 новорічних фільмів для святкового настрою

 • 108678 переглядiв

Новини по темі

У "Дії" з'явиться чат-бот на основі ШІ - Федоров

 • 111107 переглядiв