У мобільний застосунок "Дія" хочуть додати помічника на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Про це заявив очільник Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram-каналі, пише УНН.
Деталі
За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з "топових міжнародних компаній". Проте назви він не вказав.
Проте відомо, що чат-бот вирішили назвати "Надією".
Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки "Дії"
Очільник Мінцифри каже, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє — буде краще. Водночас він не задоволений швидкістю роботи ШІ - над цим теж вже працюють фахівці.
Українці вже понад 22 мільйони разів пошерили документи через "Дію"09.02.24, 16:35
Доповнення
Зазначається, що Мінцифри також продовжує працювати над законодавчим полем для ШІ та інтегрувати його в освіту.
Я впевнений, що штучний інтелект — це більше про можливості. Зараз відбуваються великі зміни в кожній сфері, у кожну сферу життя він інтегрується
Нагадаємо
За два місяці українці вже 22 тисячі разів скористались функцією продажу авто у мобільному застосунку "Дія".