При цьому, на розміщення реклами на радіо РПЛ витратила 42,8 тис. грн, на розміщення реклами у друкованих ЗМІ - 3,5 млн грн, на розміщення зовнішньої політичної реклами - 14,1 млн грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У турне по регіонах "радикали" активно рекламуються за гроші - "Чесно"
Загалом три місяці розміщень (інформаційна, рекламна, видавнича, поліграфічна продукція) обійшлися РПЛ у 46,4 млн грн.
Як писав УНН, радикал Сергій Рибалка тягне гроші з держбюджету на свої поїздки.
Також нагадаємо, НАЗК оголосило про початок перевірки декларацій Олега Ляшка та Сергія Рибалки за 2017 рік.
У 2018 році НАЗК вже перевіряло декларацію Рибалки за 2015 рік і тоді встановило, що нардеп порушив вимоги чинного законодавства України - пунктів 2,7 частини першої статті 46 Закону України "Про запобігання корупції".