Так, РПЛ загалом витратила 13,4 млн грн. З них половину суми, 6,5 млн, було спрямовано на оплату рекламних матеріалів.
При цьому, "Опозиційний блок" витратив 15,7 млн, із яких 4,2 млн – на рекламу.
Водночас, ВО "Батьківщина" загально витратила 31,9 млн, із яких 24,8 млн – на рекламу.
Також, оплачувала рекламу на ТБ за кошти платників податків "Самопоміч". Партія витратила на це 600 тис. грн.
"Рекламні матеріали були куплені партіями за кошти, отримані із Державного бюджету України", - підкреслили у Комітеті виборців України.
Нагадаємо, як писав УНН, у РПЛ готуються до виборів без мажоритарки.
Також нагадаємо, за оцінками політологів, член РПЛ Сергій Рибалка розхитує репутацію всіє партії.