Так, за його словами, сьогодні на українському ринку алкоголю можна виділити такі ТОП-3 тренди. Мова про продукцію, яка користується популярністю.
"Зараз спостерігається, що вгору йдуть продажі сидру. Зрозуміло, що вони починали з нуля, пройшло достатньо часу, пройшло близько 10 років, як вони почали по-справжньому відроджуватися. Зараз ці напої додають у своїй популярності і, відповідно, зростають їх продажі.
Далі. Друга новинка. Це винні напої. Найчастіше в красивому склі. З різними смаками, іноді навіть з блискітками. Такий молодіжний стиль. Відповідно, в цій групі вони і популярні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колекцію першої крафтової української горілки "Др. Житник" поповнила ZUBROWICA
І третє, цей напрямок, який називають крафтовим. Воно теж активно зростає. Така продукція виробляється в невеликій кількості. Крафт починався з пива, а зараз вже якого тільки "крафта" не зустрінеш. Загалом, мода, що прийшла із заходу, копіюється і створюється якийсь таємничий, але модний крафтовий товар. Але, по суті, мова йде про авторський продукт. Якщо говорити про приклади. Ось захотілося пивоварові маленької пивоварні зварити пиво з додаванням дині. І зробив. На свій страх і ризик, але приправив його гучним словом "крафт". Влучив він у споживача? Не завжди. Але очевидно одне, багато споживачів втомилися від традиційного напою і хочуть спробувати нові смаки. Ось за рахунок таких пілігримів і розвивається крафт", - розповів Товкач.
Як повідомляв УНН, в Україні представили винні напої блакитного кольору з перлинними блискітками. Готують їх на основі чорничного соку. А сам напій, по суті, є готовим до вживання легким алкогольним коктейлем.