“Кредит строком на 18 років використають для будівництва двох нових станцій метро і вагонного депо, а також для закупівлі нового рухомого складу. Фінансування ЄБРР буде доповнене кредитом ЄІБ такого ж розміру”, — йдеться у повідомленні.
Як додали у ЄБРР, подовження лінії метро на 3,5 км та будівництво нових станцій “Державинська” та “Одеська” забезпечить необхідне зменшення автотранспортних потоків на півдні міста і допоможе активізувати сполучення з житловим районом, в якому проживають близько 160 тис. харків’ян. Жителі й гості міста отримають нові транспортні зв’язки між центром міста та аеропортом.
Наголошується, що усі контракти, що фінансуватимуться ЄБРР за цим проектом, укладатимуться шляхом відкритих тендерів із дотриманням принципів і правил закупівель ЄБРР. Це забезпечить рівні можливості компаніям, що відповідають критеріям участі в закупівлях, і сприятиме прозорості та економічній ефективності програми розширення метрополітену.
Нагадаємо, будівництво нових станцій харківського метрополітену та електродепо вже розпочато. Роботи фінансувалися із міського бюджету.