Найпопулярніший у світі бренд картопляних чіпсів Lay's переживає найбільше оновлення візуальної ідентичності за майже століття, прагнучи підкреслити своє фермерське коріння та відданість якісним інгредієнтам.
Про це повідомляє Foodbev Media, пише УНН.
Деталі
Новий брендинг, створений власною командою дизайнерів PepsiCo, робить більший акцент на скромній картоплі в основі кожної чіпси Lay's. Покращена фотографія демонструє золотистий колір, хрустку текстуру та насичений смак, які зробили бренд одним з найпопулярніших у світі перекусом.
Поряд з візуальним оновленням, Lay's також виключає штучні ароматизатори та барвники зі штучних джерел з усієї своєї основної лінійки продуктів у США до кінця 2025 року. Різновиди Baked та Kettle Cooked бренду також отримують оновлення інгредієнтів, використовуючи такі олії, як оливкова та авокадо, для зменшення вмісту жиру.
14 "здорових" продуктів, які можуть нашкодити вашому здоров'ю10.03.25, 11:54 • [views_142390]
Цей редизайн — це лист любові до нашого походження. Ми хотіли створити гнучку систему, яка вшановує відомі смаки Lay's, водночас висуваючи на перший план картоплю та багаті фермерські образи
Нова упаковка Lay's має більш виразний значок сонця, а також напис "Lay's Rays", що сяє з логотипу – натяк на сонячне світло, яке допомагає картоплі рости.
Кольорова палітра натхненна інгредієнтами Lay's, а світлина демонструє хрусткість та пряність бренду. Важливо, що культова червона стрічка Lay's залишається центральним елементом, пов'язуючи спадщину бренду з його сучасною еволюцією.
У Lay's задоволення наших споживачів виходить за рамки сміливих смаків – це про доставку перевіреної якості від ферми до упаковки
Час оновлення є стратегічним, оскільки Lay's наближається до свого 100-річчя. Бренд, який є чіпсами №1 в Америці та в усьому світі, прагне зміцнити свої позиції, підкреслюючи свою відданість якісним інгредієнтам та прозорості.
