ПриватБанк пояснив перебої в роботі останні тижні: переносили дата-центри до ЄС

ПриватБанк пояснив перебої в роботі останні тижні: переносили дата-центри до ЄС

Київ  •  УНН

 • 140807 перегляди

КИЇВ. 29 квітня. УНН. У ПриватБанку пояснили причину частих технічних робіт у квітні, через які клієнти мали проблеми з роботою частини сервісів банку — переносили дата-центри до ЄС, і це уже зроблено. Про це розповів член наглядової ради банку Роман Сульжик, пише УНН з посиланням на Forbes.

Деталі

Зі слів Сульжика, ПриватБанк переніс свій дата-центр до Євросоюзу, побоюючись загрози фізичного знищення дата-центрів банку в Києві та Дніпрі.

На початку березня, нагадав він, Національний банк дозволив банкам тримати клієнтські дані за межами країни.

Банк працював над проєктом перенесення даних своїх клієнтів на територію Євросоюзу протягом останніх 45 днів, сказав Сульжик. Саме з цим були пов’язані перебої в роботі сервісів банку в останні тижні, хоча й банк не говорив про це публічно.

Цитата

"Зараз Приват повністю працює з Європи", – сказав Сульжик.

Як зазначив заступник голови НБУ Ярослав Матузка, банки давно порушували питання більш глибокого використання хмарних технологій. "Тепер банки не залежать від критичної інфраструктури всередині країни", – сказав він.

Доповнення

8 березня НБУ дозволив банкам на період воєнного стану плюс два роки надавати послуги, застосовуючи хмарні сервіси із використанням обладнання на території держав Європейського Союзу, Великої Британії, США та Канади.

Через воєнні дії, за даними Нацбанку, в Україні не працює майже третина відділень банків.

Контекст

23 квітня ПриватБанк повідомив про масштабний збій у роботі, що міг зачепити сервіси, банкомати та термінали.

11 квітня у роботі Приват24 стався збій.