Катастрофа Ан-26 під Чугуєвом: суд залишив під нічним домашнім арештом Турінського

Катастрофа Ан-26 під Чугуєвом: суд залишив під нічним домашнім арештом Турінського

Київ  •  УНН

 • 20175 перегляди

КИЇВ. 15 червня. УНН. Київський апеляційний суд залишив під нічним домашнім арештом колишнього керівника Харківського національного університету Повітряних сил імені Івана Кожедуба Олександра Турінського, підозрюваного у недбалому ставленні до військової служби, що призвело до авіакатастрофи АН-26 у Чугуєві. Про це УНН повідомляє з посиланням на рішення суду.

Цитата:

"За результатом апеляційного розгляду, ухвалу Печерського районного суду міста Києва від 11 травня 2021 року залишено без змін, апеляційну скаргу сторони захисту – без задоволення", - йдеться в повідомленні.

Доповнення

Трьом підозрюваним у справі про катастрофу літака Ан-26 під Чугуєвом, серед яких Турінський, обрали запобіжний захід у вигляді нічного домашнього арешту.

Так, трьом військовим службовим особам було повідомлено про підозру у справі про катастрофу Ан-26 в Харківській області, в якій загинули 26 осіб.

Серед підозрюваних - депутат обласної ради, який на час катастрофи виконував обов’язки начальника Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба Олександр Турінський.

Згадані особи підозрюються у порушенні правил підготовки та проведенні польотів та недбалому ставленні до військової служби (ст. 416 та ч. 3 ст. 425 КК України).

Додамо

25 вересня 2020 року о 20:45 під Чугуєвом на Харківщині впав літак і загорівся.

Всього на борту повітряного судна перебувало 27 осіб — члени екіпажу, курсанти й офіцери Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ ім. Кожедуба: 25 загинули на місці, один із курсантів помер наступного дня від отриманих опіків. Ще одну людину було доправлено на лікування.

Згодом, у жовтні на засіданні Кабміну віце-прем’єр-міністр — міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський назвав головні причини катастрофи військового літака Ан-26Ш, яка сталася 25 вересня у Харківській області, — це відсутність дієвого контролю за організацією та виконанням польотів та недостатня професійна підготовка екіпажу.