Тверезий розрахунок: українці переходять на споживання легких спиртних напоїв
Київ • УНН
КИЇВ. 4 червня. УНН. Населення України переходить на споживання неміцних спиртних напоїв. Зростає популярність виноградного вина, сидрів і лікерів. Разом з тим скорочується попит на горілку, принаймні, офіційно вироблену. Про це пише "Дело", передає УНН.
Відзначається, що наші співвітчизники активно долучаються до нових алкогольних смаків.
Так, за даними аналітиків, за останні п'ять років споживання вина середньостатистичним українцем зросло більш ніж на 0,5 л на рік.
"Цей тренд вже став стійким, а 2019 рік створив всі передумови для прискорення тенденції. Справа в тому, що за підсумками минулого року на внутрішньому ринку виноградного вина виявилося на 40,4 млн л більше, ніж роком раніше.
Ринкова пропозиція астрономічно зросла не тільки за рахунок традиційного збільшення імпорту, а й завдяки падінню експорту українського продукту. І якщо виробники та експортери вина нарікають на збитки, понесені в минулому році через неврожай винограду, то імпортери рахують прибутки і продовжують балувати споживачів іноземними смаками", - наголошується в матеріалі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Алкогольні тренди 2020: бармен розповів, у чому секрет популярності Fragolino і як правильно його вибрати
За минулий рік в Україну було імпортовано 45 млн л виноградних вин на 146,7 млн дол. (в митних цінах). Це рекордний обсяг за останні п'ять років, відзначають в УКАБ.
Найбільшими постачальниками тихого вина на український ринок стали Італія, Грузія, Іспанія, Молдова і Франція.
"51% імпорту в літражі надійшло з Європи", - констатує Держстат.
Активізували постачання продукції на внутрішній ринок також виробники лікерів і слабоалкогольних напоїв міцністю до 8,5%.
"Ринкова пропозиція в кожній з категорій зросла за 2019 рік на 11,4 млн л. Цінителів легкого ароматного алкоголю в Україні з кожним роком стає все більше", - сказано в матеріалі.
Серед молодих людей стає немодним вживати міцний алкоголь, вони вважають за краще якісне вино. Це тенденція найближчих 10-15 років, вважає президент УКАБ, гендиректор ІМК Алекс Ліссітса.
В ЛГЗ "Prime" відзначають, що у молоді користуються популярністю екстравагантні алкогольні напої, алкоголь з незвичайними кольором і смаком.
"У березні 2020 року тут представили нову лінійку винних газованих напоїв Caprizo з фруктовими ароматами на додаток до легких напоїі, які вже випускаються - сидру і вермутів (лікерних і десертних)", - пише "Дело".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український бренд Koktebel випустив ігристий винний напій Fragolino
Також відзначається і зростання популярності сидрів в Україні.
"Український ринок сидру зростає двозначними темпами, хоча він ще і невеликий", - констатував гендиректор Carlsberg Ukraine Євген Шевченко.
Як повідомляв УНН, готові коктейлі в пляшках стали трендом барної індустрії світу.