У ЮНІСЕФ пояснили, чим булінг відрізняється від жарту

У ЮНІСЕФ пояснили, чим булінг відрізняється від жарту

Київ  •  УНН

 • 27665 перегляди

КИЇВ. 11 лютого. УНН. У Дитячому фонді ООН (ЮНІСЕФ) в Україні роз’яснили різницю між жартом та булінгом, зокрема в інтернеті. Якщо хтось відчуває образу, а жартівник не зупиняється – жарт зайшов занадто далеко, і це може бути булінгом, передає УНН.

"Усі друзі жартують між собою, але іноді важко сказати, чи хтось просто розважається, чи намагається нашкодити вам, особливо в Інтернеті. Іноді вони насміхаються, але говорять, що це "просто жарти" і пропонують "не сприймати це так серйозно".

Але якщо ви відчуваєте образу або думаєте, що інші насміхаються з вас, а не веселяться разом з вами, то жарт зайшов занадто далеко. Якщо це продовжується навіть після того, як ви попросили людину зупинитися, і ви досі відчуваєте себе засмученим/ою, то це може бути булінгом", - зазначають у фонді.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українські режисери зняли три мультфільми про кібербулінг

А коли знущання відбуваються в Інтернеті, це може призвести до небажаної уваги з боку широкого кола людей, включаючи незнайомих людей. Де б це не сталося, якщо вам це неприємно, ви не маєте цього терпіти, вважають в ЮНІСЕФ.

"Як би ця ситуація не називалася: якщо вам погано, і це не припиняється, тоді варто звернутися за допомогою. Для того, щоб зупинити кібербулінг, потрібно не лише закликати кривдників більше так не робити. Необхідно також усвідомити, що будь-яка особа заслуговує на повагу: як в Інтернеті, так і в реальному житті", - додають у фонді.

У ЮНІСЕФ також порадили, якщо відчуваєш, що став жертвою булінгу - потрібно звернутися за допомогою до людини, якій довіряєш, наприклад, батьків, близького члена сім’ї чи іншого дорослого.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В освітнього омбудсмена розповіли, як написати заяву про булінг

"У своїй школі ви можете звернутися до психолога, спортивного тренера чи улюбленого вчителя. А якщо вам не зручно спілкуватися з кимось, кого ви знаєте, пошукайте гарячу лінію у своїй країні, щоб поговорити з професійним консультантом. Якщо булінг трапляється на соціальній платформі, подумайте про блокування кривдника та офіційно повідомте про його/її поведінку на самій платформі. Соціальні мережі зобов’язані підтримувати безпеку своїх користувачів", - резюмували у фонді.

Нагадаємо, що раніше УНН писав, як розпізнати булінг і що робити далі.