Сайти з Facebook-кнопкою "Like" зобов'язали попереджати користувачів про збір даних

Сайти з Facebook-кнопкою "Like" зобов'язали попереджати користувачів про збір даних

Київ  •  УНН

 • 13739 перегляди

КИЇВ. 30 липня. УНН. Сайти, на яких є кнопка "Like" ("подобається") соціальної мережі Facebook, нарівні з цієї соцмережею несуть відповідальність за збір особистих даних користувачів. Таке рішення оприлюднив Суд Євросоюзу в понеділок, 29 липня, передає УНН із посиланням на DW.

Згідно з цією постановою, інтернет-сторінки в таких випадках зобов’язані попереджати своїх відвідувачів про те, що їх дані передаються співробітникам Facebook, і пояснювати, з якою метою це робиться.

При цьому відповідальність за їх подальшу обробку лежить тільки на соцмережі, а й інші сайти не мають права приймати рішення, пов’язані з цим процесом, йдеться далі в документі. Разом з тим суд зазначив, що, публікуючи кнопку “Подобається”, сайт прагне оптимізувати свою рекламу і отримати економічну вигоду.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook заплатить штраф у 5 млрд доларів за порушення конфіденційності

В цьому контексті раніше лунали звинувачення на адресу інтернет-магазину Fashion ID. Ця справа розглядалася в зв’язку зі зверненням Товариства захисту прав споживачів у федеральній землі Німеччини Північний Рейн — Вестфалія, яке звинуватило німецьку інтернет-магазин одягу Fashion ID в зборі даних користувачів без їх згоди.

Як говориться в постанові Суду ЄС, Fashion ID інтегрував в свій сайт кнопку Facebook “Gefällt mir” (по-німецьки: “подобається”), що, по всій видимості, призвело до того, що дані користувача, який відкриває сторінку магазину, направляються співробітникам офісу Facebook в Ірландії.

“Очевидно, що ця передача відбувається без відома самого користувача і незалежно від того, чи зареєстрований він в соцмережі”, — йдеться далі.

Вищий земельний суд в Дюссельдорфі, в який було подано позов проти Fashion ID, в свою чергу звернувся до Суду ЄС з проханням пояснити правозастосування положень законів ЄС про захист особистих даних.

Нагадаємо, що цього літа Facebook вже штрафували на 1 мільйон євро.