У Центрах комунального сервісу Києва розпочали роботу термінали миттєвої сплати
Київ • УНН
КИЇВ. 14 грудня. УНН. У Центрах комунального сервісу Києва розпочали роботу термінали миттєвої сплати (POS-термінали) для оплати комунальних послуг. Про це УНН повідомили у прес-службі КМДА.
У 34 точках прийому Центрів комунального сервісу віднині можна оплатити комунальні послуги через POS-термінали. Зазначені точки прийому охоплюють усі 10 районів міста.
“Платіж через термінал займає у середньому 5-8 хвилин. Після успішного проведення транзакції працівник Концерну роздруковує чек із терміналу, квитанцію і робить позначку „з системи роздруковано вірно“. Проставляється дата, підпис та печатка. Оформлена таким чином квитанція може бути визнана розрахунковим документом, що особливо важливо для людей, які хочуть мати документальне підтвердження платежів”, — сказав заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
У квитанції відображена повна інформація щодо платежу: прізвище та адреса платника, період оплати, назва послуги, сума оплати за послугу та сума додаткової комісії, дані лічильників, назва банку, який здійснює переказ коштів, отримувач платежу та його реквізити (копія квитанції).
“Під час тестового періоду роботи POS-терміналів здійснено 282 платежі. При оплаті послуг Концерну (за платні довідки) додаткова комісія не стягується, при оплаті житлово-комунальних послуг комісія становить 2%. Але ми зараз працюємо над тим, аби забезпечити платежі через термінали Карткою киянина без додаткової комісії”, — зазначила генеральний директор Комунального концерну “Центр комунального сервісу” Катерина Саркісова.
За словами П.Пантелеєва, вже майже 70 тисяч киян користуються електронними сервісами для оплати комунальних послуг через сайти муніципальних підприємств — Центру комунального сервісу та КП “Головний інформаційно-обчислювальний центр”.