У США пройшов 54-й Супербоул: "Канзас-Сіті Чіфс" вперше з 1970 року здобув трофей

У США пройшов 54-й Супербоул: "Канзас-Сіті Чіфс" вперше з 1970 року здобув трофей

Київ  •  УНН

 • 17954 перегляди

КИЇВ. 3 лютого. УНН. Клуб “Канзас-Сіті Чіфс” переміг “Сан-Франциско Форті Найнерс” в Супербоулі — фінальному матчі північноамериканської Національної футбольної ліги (NFL). Вирішальна гра сезону в американському футболі, яка пройшла на арені “Хард Рок Стедіум” в Майамі-Гарденс (штат Флорида), завершилася з рахунком 31:20, пише УНН.

“Канзас-Сіті” завоював другий Супербоул в історії, до цього на рахунку клубу була перемога в 1970 році. “Сан-Франциско” вигравав головний трофей п’ять разів, останній — в 1994 році. За цим показником рекордсменами NFL є “Піттсбург Стілерс” і “Нью-Інгленд Петріотс”, на рахунку яких по шість перемог.

Перед заключною чвертю “Канзас-Сіті” поступався з рахунком 10:20. Найціннішим гравцем зустрічі (MVP) був визнаний 24-річний квотербек “Канзас-Сіті” Патрік Махоумс. Він став наймолодшим гравцем в історії ліги, який отримав титул MVP і завоював Супербоул.

Нинішній Супербоул став 54-м за рахунком. Вперше він пройшов в 1966 році, коли Національна футбольна ліга і Американська футбольна ліга домовилися про об’єднання, вони склали дві конференції нової ліги. З тих пір у вирішальному матчі сезону зустрічаються кращі команди кожної з конференцій. “Канзас-Сіті” отримав кубок імені Вінса Ломбарді, названий на честь легендарного тренера, під чиїм керівництвом “Грін-Бей Пекерс” виграли два перших Супербоули (1966, 1967).

Супербоул в 11-й раз пройшов в агломерації Майамі і шостий раз в Майамі-Гарденс. У 2021 році матч відбудеться на арені “Реймонд Джеймс Стедіум” в Тампі (штат Флорида).

NFL є найпопулярнішою, багатою і відвідуваною лігою в світі. Телеаудиторія Супербоула минулого сезону склала в США 98,3 млн осіб. Середня ціна квитка на фінальний матч 2020 року — близько 5,6 тисяч доларів. Відвідуваність нинішньої зустрічі склала 62417 глядачів.

Перерви в фінальному матчі вважаються головним рекламним майданчиком на американському телевізійному ринку — розміщення 30-секундного ролика в цьому році коштувало близько 5,6 млн доларів. Пропозицією скористалися і кандидати в президенти США: чинний глава держави Дональд Трамп і один з кандидатів від Демократичної партії Майкл Блумберг. Супербоул показують по черзі три телеканали — NBC, Fox і CBS, в нинішньому році трансляція в США пройшла в ефірі Fox.

Також Супербоул відомий музичними виступами світових зірок в перерві між другою і третьою чвертями гри. У цьому році для 62-тисячної аудиторії арени в Майамі-Гарденс виступали Дженніфер Лопес і Шакіра. Право виконати гімн США перед матчем отримала Демі Ловато.

.@PatrickMahomes is going to Disney World. And he's bringing everybody. #ChiefsKingdom #SBLIV pic.twitter.com/D4VgzQw9Yx

— NFL (@NFL) February 3, 2020