НАБУ хоче моніторинг соцмереж за 42 тис. гривень

НАБУ хоче моніторинг соцмереж за 42 тис. гривень

Київ  •  УНН

11 вересня 2018, 11:42 • 11080 перегляди

КИЇВ. 11 вересня. УНН. Національне антикорупційне бюро України оголосило тендер на послуги з моніторингу та аналізу соціальних мереж. Про це повідомляє УНН з посиланням на сайт публічних закупівель ProZorro.

Так, згідно тендерної документації, НАБУ потрібен моніторинг соціальних мереж, який надається в онлайн режимі 24 години на добу 7 днів на тиждень через онлайн платформу, вхід в яку відбувається через введення логіну та паролю (чи іншої системи ідентифікації користувача).

Крім того, моніторинг повинен проводитись у соціальних мережах: Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Telegram. А також блогах, форумах, сайтах з відгуками.

Строк дії договору та надання послуг — з моменту підписання договору по 31.12.2018. Очікувана вартість послуг — 42 тисячі гривень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рахункова палата виявила відсутність контролю за достовірністю даних, якими оперує ДП “Прозорро”

Крім того, іншим тендером НАБУ, з очікуваною вартістю 120 тисяч гривень, хоче замовити послуги з регіонального моніторингу та аналізу медіа-активності місцевих ЗМІ.

Об’єктом моніторингу є діяльність Національного бюро в регіонах України, діяльність територіальних управлінь Національного бюро, потенційні корупційні діяння відповідно до підслідності Національного антикорупційного бюро України.

Тобто, НАБУ потрібен моніторинг регіональних телеканалів (4-5 телеканалів у Харкові, Одесі, Львові; можливість ситуативного моніторингу 2-3 телеканалів на одну область України), моніторинг регіональних друкованих ЗМІ (не менше 10 ЗМІ на одну область України), моніторинг регіональних інтернет-ЗМІ (не менше 100 сайтів на одну область України).

Від виконавця НАБУ потрібне автоматичне виявлення та групування публікацій, у яких ідеться про потенційно корупційні діяння відповідно до підслідності Національного антикорупційного бюро України.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018 року.

Нагадаємо, ПАТ “Укрзалізниця” уклала договір на підтримку своєї офіційної сторінки у мережі Facebook на суму 739 820 гривень.