Концесії в Україні стартували позитивно – експерт

Концесії в Україні стартували позитивно – експерт

Київ  •  УНН

 • 16411 перегляди

КИЇВ. 22 вересня. УНН. Перші концесії в Україні стартували позитивно. Про це УНН повідомив економічний експерт Олександр Савченко.

За його словами, концесія інфраструктурних об’єктів – це можливість для країни залучити додаткові кошти.

"Чим більше відомих західних партнерів будуть долучатися, брати у концесію порти, дороги, розвиток територій під готельне будівництво чи рекреаційні зони, тим краще, звичайно", - сказав економіст.

Він переконаний, що концесія інфраструктурних об’єктів позитивно позначиться на економіці України.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Концесія у порту "Ольвія": Катар розраховує на посилення економічного співробітництва з українськими компаніями.

"Чим більше тут буде західних чи східних інтересів хороших компаній, тим краще для українців. Тому що це додатковий розвиток. Це вплив на уряди. Приклад, як треба розвивати інфраструктуру. Все залежить від того, яку компанію запросити і на яких умовах буде укладена концесійна угода. Якщо вона вигідна для України і буде хороша компанія, то буде позитив", - сказав експерт.

За словами Савченка, окрім глобальних економічних зрушень, концесії передбачають створення додаткових робочих місць.

Раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що міністерство продовжуватиме впровадження перспективних концесійних проектів у морській галузі.

"Концесії порту Ізмаїла бути, Чорноморську і поромній переправі - також бути. Крім цього, додатково готуємо до передачі у концесію Бердянський морський порт. Єдине - трохи почекаємо з портом "Південний". Також до Фонду держмайна для підготовки приватизації передано порти Усть-Дунайська та Білгород-Дністровського", - зазначив очільник міністерства.

Нагадаємо, у концесію вже передано порти "Ольвія" та "Херсон".

Довідка УНН: Концесія – тимчасове платне володіння об’єктами, що належать державі або територіальній громаді. Концесія передбачає обов’язкові платежі і інші матеріальні блага на користь держави з боку концесіонера.