Google змінить алгоритми стеження за активністю користувачів

Google змінить алгоритми стеження за активністю користувачів

Київ  •  УНН

 • 29651 перегляди

КИЇВ. 4 березня. УНН. Американська компанія Google у середу, 3 березня, заявила про намір відмовитися від стеження за індивідуальною активністю користувачів. Замість цього інтернет-гігант впроваджуватиме нові технології, що захищають конфіденційність користувачів і дозволяють таргетувати рекламу без збору інформації про них, передає УНН.

Цитата

“Людям не потрібно погоджуватися з тим, що їхні дії в інтернеті відстежуються, щоб отримати вигоду від релевантної реклами. Рекламодавцям не потрібно відстежувати дії окремих споживачів в інтернеті, щоб використовувати переваги цифрової реклами. Досягнення в галузі агрегації, анонімізації, обробки даних на пристроях та інші технології, що сприяють збереженню конфіденційності, дозволяють визначити чіткий шлях до заміни індивідуальних ідентифікаторів”, — йдеться в повідомленні Google.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чи дієвий режим “Інкогніто”? Google звинуватили у порушенні конфіденційності

“Ми прямо заявляємо, що після того, як сторонні файли cookie будуть поступово видалені, ми не створюватимемо альтернативні ідентифікатори для відстеження користувачів, коли вони переглядають веб-сторінки, і не використовуватимемо їх у наших продуктах”, — заявив директор Google з управління продуктами Девід Темкін у своєму блозі.

Деталі

Про намір відмовитися від використання сторонніх файлів cookie в своєму браузері Chrome, який є лідером на ринку, Google завила ще минулого року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хакери зламали Clubhouse і “злили” голосові повідомлення користувачів

Замість цього компанія задіє технологію Federated Learning of Cohorts (FLoC), використання якої дозволяє отримати не менш ефективні результати, ніж у випадку, коли застосовується персоналізована реклама на основі ідентифікаторів користувачів. Технологія FLoC використовує алгоритми машинного навчання для аналізу поведінки користувачів в інтернеті. При цьому не здійснюється ідентифікація окремих користувачів, а відбувається їх поділ на групи. Такий підхід допомагає отримати дані про ширшу аудиторію, не порушуючи конфіденційність окремих користувачів.