za-tri-misyatsi-radikali-vitratili-ponad-3-1-mln-grn-na-televiziynu-reklamu

За три місяці радикали витратили понад 3,1 млн грн на телевізійну рекламу

 • 7699 переглядiв

При цьому, на розміщення реклами на радіо РПЛ витратила 34,9 тис. грн, на розміщення реклами у друкованих ЗМІ - 1,5 млн грн, на розміщення зовнішньої політичної реклами - 93,2 тис. грн.

Загалом три місяці розміщень (інформаційна, рекламна, видавнича, поліграфічна продукція) обійшлися РПЛ у 4,8 млн грн.

Як писав УНН, радикал Сергій Рибалка тягне гроші з держбюджету на свої поїздки. 

Також нагадаємо, НАЗК оголосило про початок перевірки декларацій Олега Ляшка та Сергія Рибалки за 2017 рік. 

У 2018 році НАЗК вже перевіряло декларацію Рибалки за 2015 рік і тоді встановило, що нардеп порушив вимоги чинного законодавства України - пунктів 2,7 частини першої статті 46 Закону України "Про запобігання корупції".

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    Синоптики дали прогноз погоди на тиждень

     • 9606 переглядiв

    В Україні подорожчає гречка - експерт

     • 22920 переглядiв

    Вечірні затори скували центр Києва

     • 9815 переглядiв

    У Києві дітей змушували жебракувати на вокзалі

     • 16259 переглядiв

    У “Лото-Забава” зірвано 1 млн грн

     • 13434 переглядiв