При цьому, на розміщення реклами на радіо РПЛ витратила 77,7 тис. грн, на розміщення реклами у друкованих ЗМІ - 5 млн грн, на розміщення зовнішньої політичної реклами - 14,2 млн грн.
Загалом шість місяців активної агітації (інформаційна, рекламна, видавнича, поліграфічна продукція) обійшлися РПЛ у 51,2 млн грн.
Як писав УНН, радикал Сергій Рибалка тягне гроші з держбюджету на свої поїздки.
Також нагадаємо, НАЗК оголосило про початок перевірки декларацій Олега Ляшка та Сергія Рибалки за 2017 рік.
У 2018 році НАЗК вже перевіряло декларацію Рибалки за 2015 рік і тоді встановило, що нардеп порушив вимоги чинного законодавства України - пунктів 2,7 частини першої статті 46 Закону України "Про запобігання корупції".