Деталі
Експерт наголосив - крім основної діяльності по виробництву азотних добрив, завод міг би стати терміналом по прийманню зрідженого газу.
“Одеський припортовий завод міг би стати промисловим ядром аграрно-хімічного кластера в Україні. Якщо ж говорити про якісь додаткові функції, то можна на базі ОПЗ створити термінал з приймання зрідженого газу. Це могло б стати джерелом диверсифікації енергетичного балансу України”, - повідомив Олексій Кущ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Це злочин проти держави” - економіст про приватизацію ОПЗ під час війни
На думку економіста Олега Пендзина, ОПЗ краще розвивати у вже знайомому напрямку - у виробництві азотних добрив.
“ОПЗ - якісний і гарний завод по виробництву азотних добрив - аміаку та карбаміду. Ці добрива мають попит у світі, добре продаються та багато коштують. Також у заводу є перегрузочний термінал “Укрхімтрансаміака”, який також має використовуватися по призначенню”, - резюмував експерт.
Додамо
Під час війни Одеський припортовий завод перепрофілював свої виробничі потужності для експорту зернових морським транспортом та почав брати участь у “зерновому коридорі” і все це після того, як на завод прийшло нове керівництво під головуванням Юрія Ковальського. Як повідомили в профспілці ОПЗ, Ковальський не лише забезпечив участь заводу у “зерновому коридорі”, а й подолав зарплатну кризу на підприємстві.