udp-planuye-napraviti-200-mln-yevro-na-modernizatsiyu-flotu

УДП планує направити 200 млн євро на модернізацію флоту

 • 12834 переглядiв

“Річковий транспорт є найбільш дешевим, екологічним та ефективним у всьому світі. Україна має колосальний потенціал внутрішніх водних шляхів, але, на жаль, він зараз залишається нереалізованим та використовується тільки на 10-15%. Особливе місце в державній політиці розвитку інфраструктури України в найближчій перспективі посідатиме внутрішній водний транспорт. До прикладу, ми очікуємо зростання обсягу перевезень річкою Дніпро щонайменше на 8 млн тон щорічно. Враховуючи експлуатаційний вік більшості штовхачів та барж, що використовуються на Дніпрі, у основних гравців ринку є нагальна потреба в новому суднобудуванні для задоволення попиту на зростаючому ринку перевезень річкою Дніпро”, — зазначив Хомяков.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Закон про розвиток водного транспорту повинні схвалити восени — Скічко

Керівник зауважив, що вони бачать УДП як міжнародного мультимодального перевізника широкого спектру вантажів, з можливістю перевантаження товарів з річкового транспорту на морський або залізничний у будь-якій точці Європи, ключового для України ринку.

“Разом з тим, розвиток перевезень як вантажних, так і пасажирських річковим транспортом сприяло б розвантаженню залізниці, знизило б навантаження на автошляхи, покращило б екологічну ситуацію та в цілому б сприяло залученню інвестицій в суднобудування та суміжні галузі економіки. Тобто, основні драйвери зростання як у перевезень річковим транспортом, так і у суднобудівельників безумовно є, питання лише у виваженій державній політиці та залученні інвестицій для різних гравців ринку”, — додав Хомяков.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українське Дунайське пароплавство заявило про рекордний прибуток

Також керівник УДП наголосив на можливості будівництва нових плаводиниць.

“УДП є унікальним підприємством, оскільки, окрім власного флоту, має в своїй структурі Кілійський суднобудівельний-судноремонтний завод, який здатен виконати програму з побудови нових плаводиниць поряд з іншими поважними підприємствами галузі”, — підкреслив Хомяков.

Нагадаємо, “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) цього року показало найкращий фінансовий результат за останні роки — 34,6 млн грн прибутку.

Передувало цьому зміна керівництва держкомпанії. У кінці 2019 року міністр інфраструктури Владислав Криклій звільнив очільника УДП Дмитра Чалого (2017-2019 роки) та призначив на цю посаду Олексія Хомякова. Завдання перед останнім стояло не тільки вивести держкомпанію на прибуток, але і сприяти в розслідуванні діяльності попереднього керівництва, яке, за словами Криклія, навмисне доводило компанію до банкрутства, щоб купити “з молотка”.

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    УДП планує направити 200 млн євро на модернізацію флоту

     • 12834 переглядiв

    Хемілтон побив переможний рекорд Шумахера в "Формулі-1"

     • 12748 переглядiв

    Китай зареєстрував вакцину проти COVID-19

     • 16882 переглядiв