Йдеться про сторінки та рекламні оголошення, нібито створених фірмою “Агентство інтернет-досліджень”, що базується в Санкт-Петербурзі, яку американська влада звинувачує в розміщенні в соцмережах рекламної інформації, у тому числі політичного характеру, з метою вплинути на вибори у США. За допомогою нової функції користувачі також можуть з’ясувати, відзначали вони дані матеріали як сподобалися. Про плани надати такий сервіс у Facebook заявили в кінці листопада.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook і Microsoft блокують кібер-активність КНДР
“Ми маємо намір захищати легітимність політичних дискусій у нашій спільноті та боротися проти іноземного втручання у вибори. Тому ми вживаємо заходів для забезпечення додаткової прозорості та безпеки у Facebook”, — йдеться в інструкціях до нового сервісу.
У вересні поточного року Алекс Стамос, що відповідає за безпеку в Facebook, виступив з твердженням, що в період минулорічних американських виборів невідома російська структура витратила 100 тисяч доларів США на поширення в соцмережі рекламних повідомлень політичного характеру за допомогою створення помилкових облікових записів і сторінок. За його словами, згідно з проведеним аналізом, згадані акаунти були пов’язані один з одним і ними, ймовірно, управляли з Росії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Китаї через соцмережі закликали публіку на оголошення смертних вироків
Згодом Facebook передала близько 3 тисяч зразків цих рекламних оголошень у Конгрес США, де ведуться розгляди з приводу приписуваних Москві спроб вплинути на минулорічні вибори. Прес-секретар президента РФ Дмитро Пєсков заявляв, що Кремль не має ніякого відношення до розміщення політичної реклами в соціальній мережі і не знає, хто стоїть за такими замовленнями.
Нагадаємо, згідно з результатами розслідування журналістів проекту “Фактор”, народні депутати від “РПЛ” створюють ілюзію власної популярності у Facebook за допомогою ботів.