Також повідомляється, що за рік жителі США витратили на алкогольний напій 25 млрд дол. Йдеться про горілку, вироблену американцями.
В цілому, Америка є найбільшим імпортером горілки. Ввезення напою перевищує його відвантаження в об'ємному вираженні в 20 разів.
Американці, як правило, використовують горілку як основний інгредієнт для виробництва таких алкогольних напоїв, як: Мартіні, Космополітен, Викрутка, Кривава Мері.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Готуємо з Prime: ТОП-5 простих алкогольних коктейлів, про які ви тільки чули
А щорічні витрати на рекламу горілки в США становлять близько 85 млрд дол.
Відзначимо, що в Україні експорт горілки, навпаки, значно перевищує імпорт. Наша країна, наприклад, за два роки на третину скоротила "споживання" горілчаної продукції іноземного виробництва, а від російської горілки відмовилася давно і повністю.
Понад те, держстатистика фіксує зростання обсягів виробництва горілки в Україні на 9,2%.
Раніше УНН повідомляв, що до ТОП-5 надійних українських виробників якісного алкоголю належать такі лікеро-горілчані компанії, як "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Прайм", "Житник") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").