За його словами, така тенденція обумовлена зростанням кількості американських аукціонів, де продають витримані сорти віскі.
"Всього за рік AIG збільшила кількість заявок на страхування віскі майже в 10 разів", - говорить Фіамма.
Він додав, що список застрахованих предметів, як і раніше, очолюють предмети мистецтва і "ювелірка".
"90-річний американець може залишити красиву колекцію столового срібла або, може бути, деякі прикраси. 50-ти або 60-річні віддаляються від таких активів, купуючи віскі, красивий годинник, Ferrari", - зазначив Фіамма.
Як повідомляв УНН, на алкогольному ринку України розгорівся "брендовий скандал".
Так, представники торговельних мереж повідомили, що вони почали отримувати листи він НВП "Гетьман", в яких стверджувалося, що відтепер саме львівський горілчаний завод нібито буде виробляти горілку Medoff.
У компанії-виробнику продукту - Beverage Trading Company - відразу відреагували на те, що відбувається, запевнивши, що нікого не уповноважували на виробництво продукції під їх брендами.