Однією з причин руйнації дороги у Ніжинському районі Чернігівської області був неконтрольований рух великогабаритного, важковагового транспорту. Про це йдеться у відповіді Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України на запит УНН.
Деталі
За інформацією Служби відновлення (в Чернігівській області - ред), вказана у зверненні автомобільна дорога Т-25-52 внаслідок тривалої експлуатації, недотримання міжремонтних термінів, та неконтрольованого руху великовантажних транспортних засобів і постійного недофінансування дорожньої галузі протягом багатьох років, втратила свої транспортно-експлуатаційні властивості і потребує відповідного ремонту
В Агентстві уточнили, що на ділянці між населеними пунктами Берестовець та Комарівка здійснюється першочерговий аварійний ремонт покриття за рахунок експлуатаційного утримання.
Щодо руху великогабаритного транспорту, то в Агентстві переконують, що на згаданій ділянці встановлені дорожні знаки з інформацією про вагові обмеження до 44 тонн.
"Також, для інформування учасників дорожнього руху встановлено відповідні попереджувальні дорожні знаки. На автомобільній дорозі Т-25-52 дозволено рух транспортних засобів, вагові параметри яких не перевищують вимог п. 22.5 (б, в) Правил дорожнього руху України, затверджених постановою, Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 (в залежності від кількості осей транспортного засобу: 18 — 44 тонни)", зазначають в агентстві відновлення.
Нагадаємо
У Службі відновлення та розвитку інфраструктури в Чернігівській області розповіли, що ділянці дороги між Берестовцем та Комарівкою буде проведено аварійний ремонт найбільш зруйнованих ділянок та виконано першочергові роботи з покращення проїзду.
Сільський голова Комарівки Віктор Бондаренко запевняє, що до ремонтних робіт долучилися агрохолдинги "Kernel" та "Українська молочна компанія". Саме ці компанії місцеві жителі звинувачували у руйнуванні дороги своїм великогабаритним транспортом.