marketolog-rozkazala-pro-sotsialnu-misiyu-reklami-alkogolnikh-napoyiv

Маркетолог розказала про соціальну місію реклами алкогольних напоїв

 • 12981 переглядiв

"Як пояснити споживачу правильний спосіб вживання того чи іншого продукту? Кетчуп до шашлику будуть показувати на столі біля їжі, а капсули для посудомийок в дії – це логічно.

Jägermeister п‘ється крижаним, кола смакує охолодженою, тепле пиво, наприклад, теж, мабуть, ніхто не любить.

Відповідальність споживання будь-якого продукту лежить на споживачеві, обов’язком бренду є попередити, що ті або інші продукти можуть мати негативні наслідки, якщо вживати забагато або неправильно. Але про алкогольні напої це ще підкріплено в законі "Про Рекламу", - пояснила вона.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Легендарний коньяк KOKTEBEL оновив дизайн

Реклама алкогольних брендів може бути спрямована на передачу настрою, сприйняття та, знову ж таки, правильну подачу того чи іншого напою, каже Лісовська.

"В залежності від того, яка ціль рекламної кампанії, таке повідомлення і буде ключовим", - уточнила вона.

Разом з тим, за словами маркетолога, в Україні багато підробок в різних продуктових категоріях, і тому завжди, незалежно від продукту, "треба купляти товари лише там, де вам видадуть чек, є ліцензія на продаж алкогольних товарів, та (не або) як мінімум торгова мережа або точка більш менш впізнавана та користується довірою".

Підробні товари, тим не менше, теж рекламують, проте точно не так, як позиціонують себе реальні та якісні бренди алкогольних напоїв.

"На жаль, реклама підробок є в Інтернеті. Якщо ціна на продукт значно нижча, ніж у торговельній мережі, то це перший тривожний знак", - попередила Лісовська.

Як писав УНН, легальна горілка в Україні сьогодні коштує від 89 грн за 0,5 пляшку. Усе, що дешевше - або фальсифікат, або контрафактна продукція, попереджають експерти. 

До ТОП-5 надійних українських виробників якісного алкоголю відносяться такі лікеро-горілчані компанії, як "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Прайм", "Житник", "Малинівка") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    На Донеччині жінка випала з вікна третього поверху

     • 11584 переглядiв

    На Вінниччині під час пожежі отруїлася дитина

     • 8982 переглядiв

    У Києві назвали кількість новонароджених у Новий рік

     • 54478 переглядiв

    У ПСГ України залишилося менше 19 млрд куб. м газу

     • 15246 переглядiв

    У Карпатах почався сезон лавин

     • 12313 переглядiв

    Енергосистема України працює без трьох атомних блоків

     • 16186 переглядiв