Деталі
"Ми отримали повідомлення від наших партнерів, які висловлюють занепокоєння щодо реклами із неточними заявами про зміну клімату. Рекламодавці просто не хочуть, щоб їхня реклама з'являлася поруч із цим контентом", — ідеться у повідомленні.
Нову політику компанія Google почне застосовувати в листопаді.
Обмеження заборонять рекламу й монетизацію контенту, який суперечить усталеному науковому консенсусу щодо існування та причин зміни клімату.
Окрім того, обмеження поширюватимуться на контент, у якому зміну клімату називають містифікацією і заперечують те, що викиди парникових газів і діяльність людини сприяли довгостроковому потеплінню на Землі.
Для того, щоб забезпечити дотримання політики, у компанії використовуватимуть як автоматизовані інструменти, так і залучатимуть експертів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зміни клімату: у світі стало удвічі більше днів із температурою вище 50°