"Ключова мета для Дії в цьому році - 10 000 000 активних користувачів. І ця мета мегаамбіційна. Упевнений, що найбільш глобальна, порівняно з темпами розвитку подібних проєктів в інших країнах", - зазначив Федоров.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Словом 2019 року стала "діджиталізація"
Для досягнення з-поміж інших цієї мети віце-прем'єр оголосив, що в уряді шукають головного маркетолога для проекту "Дія". При цьому він вказав, що на цій посаді "доведеться придумати ефективну маркетингову стратегію для найважливішого цифрового проекту - Дія".
Нагадаємо, 11 грудня в Україні запустили першу чергу бета-тестувальників додатку “Дія” (“Держава у смартфоні”). На тестування мобільного додатку “Дія” зареєструвалися понад 58 тис. українців.