ukenru
dolce-gabbana-zvinuvatili-v-rasizmi-cherez-kampaniyi-v-sotsialnikh-merezhakh

Dolce & Gabbana звинуватили у расизмі через рекламу в соціальних мережах

 • 13924 переглядiв

КИЇВ. 21 листопада. УНН. Dolce & Gabbana запустили у соціальних мережах рекламну кампанію #DGLovesChina, яка присвячена майбутньому показу бренду в Шанхаї. Користувачі соцмереж після цього обрушилися на італійський будинок моди із критикою, звинувативши бренд у расизмі, передає УНН.

У ролику азіатська модель куштує за допомогою паличок страви італійської кухні.

Користувачам не сподобався “стереотипний” образ моделі та спроба навчити азіатів користуватися паличками. Також у відео, де модель їсть каннолі (традиційний сицилійський десерт), голос за кадром запитує її: “Він завеликий для тебе?”. Ця фраза також викликала негативну реакцію користувачів.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

欢迎开启Dolce & Gabbana “起筷吃饭” 第2弹。 今天让我们一起品尝西西里传统奶酪卷!觉得自己身在意大利? 不,你正在中国! Bravissimo! Welcome to Episode 2 with Dolce&Gabbana’s “Eating with Chopsticks”. Today, we will be eating the traditional Sicilian cannolo, it feels like Italy but you are in China! GREAT! Bravissimo! #DGLovesChina #DGTheGreatShow

Публикация от Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

Ролики вже вилучені з акаунтів бренду в китайській соцмережі Weibo, однак обурені китайські користувачі продовжують коментувати в інстаграме.

Раніше модний будинок Balmain підтримав боротьбу з расизмом на Каннському фестивалі. Креативний директор будинку Олів’є Рустам створив вбрання для 16 темношкірих актрис.

Як раніше інформував УНН, американську телеведучу Мегін Келлі, яка брала інтерв’ю у Володимира Путіна, звільнили із NBC News через расистський, на думку телеканалу та громадськості, коментар журналістки в ефірі її телепередачі.

Українські Національні Новини

Новини Світу