До цього часу, за даними компанії, вартість проданих товарів через торгові майданчики компанії перевалила відмітку 168,2 млрд юанів (24,3 млрд доларів США).
Телеканал CNBC зазначає, що вже в перші 85 секунд продажів було реалізовано продукції на суму в 1 млрд доларів США.
За минулий рік юань ослаб по відношенню до долара, а значить, для того щоб побити торішній рекорд у доларовому еквіваленті, корпорації потрібно було продати більше товарів. І через пару годин — о 17:34 за пекінським часом — компанії вдалося зробити і це. За кілька годин до закінчення розпродажу Alibaba реалізувала товари більш ніж на 25,3 млрд доларів. Для порівняння: в минулому році онлайн-продажу в США в “чорну п’ятницю” і “кіберпонеділок” у цілому досягли 11,6 млрд доларів.
Як повідомляє Bloomberg, трьома найпопулярнішими брендами продажів були продукти компаній Xiaomi Corp., Apple Inc. і Dyson Ltd.
День тотального розпродажу, званий в Китаї Днем холостяка або Всесвітнім днем шопінгу, з 2009 року щорічно проводиться на майданчиках Alibaba 11 листопада. В цей день в протягом 24 годин ціни на всіх торгових онлайн-майданчиках компанії істотно знижені. Цього року акція стартувала раніше звичайного — о 16:00 за київським часом 10 листопада.