«М’ясомаркети» – у п'ятірці лідерів серед food-ритейлерів України
Київ • УНН
КИЇВ. 13 липня. УНН. Мережа магазинів кулінарних ідей «М’ясомаркет», яку розвиває компанія МХП спільно з партнерами, входить у пʼятірку лідерів ринку торгівлі продовольчими товарами України. Про це свідчать результати звіту «Ринок ритейлу України: ТОП-180 торгових операторів FMCG за кількістю магазинів» за перший квартал 2023 року, який опублікувала дослідницька компанія GT Partners Ukraine, передає УНН із посиланням на пресслужбу МХП.
Деталі
Так, «М’ясомаркети» потрапили до списку лідерів ринку за трьома показниками: кількість магазинів, національне покриття та присутність у регіонах країни.
Загалом у звіті йдеться про 180 найбільших продовольчих торгових мереж України, які експерти систематизували за кількісними показниками.
«М’ясомаркети» у цьому переліку посіли 4 місце зі 180-ти – за кількістю магазинів.
«Ще одним активним оператором на українському ринку роздрібної торгівлі FMCG товарами у першому кварталі 2023 року стала франчайзингова мережа «М’ясомаркет» (Київ). Цей відносно молодий оператор у січні-березні 2023 р. відкрив 8 торгових точок, та наростив загальну кількість магазинів до 228 об’єктів», – йдеться у дослідженні.
Додамо, що станом на червень 2023 року мережа налічує майже 240 торгових точок.
Другий показник, за яким «М’ясомаркети» серед лідерів – це національне покриття. У дослідженні GT Partners розділяють ринок сучасного продовольчого ритейлу України на 4 типи згідно з географією: національні, регіональні, локальні та міжнародні оператори. Національних операторів загалом по Україні налічується 10. Мережа компанії МХП у цьому переліку посідає 4 місце за кількістю магазинів станом на березень 2023 року.
Уточнюється, що «М’ясомаркети» активно розвиваються і щодня пропонують українцям смачні та якісні продукти харчування. Це не лише різні види охолодженого мʼяса, а й різноманітні підготовлені до приготування, напівготові та готові до споживання продукти, зокрема кулінарію та піцу.
За регіональним покриттям згідно зі звітом «М’ясомаркет» посідає 3-4 місця. У першому кварталі 2023 року мережа була представлена у 19-ти областях України, станом на червень – уже в 20-ти. Особливість магазинів цього бренду в тому, що вони є як у великих містах, так і в маленьких населених пунктах, як-от смт. Вороніж у Сумській області чи село Нересниця Закарпатської області.
«Незалежно від розташування, у «М’ясомаркетах» завжди дбають про якість продукції, асортимент та високий рівень сервісу», - повідомили в МХП.
Довідка:
МХП – міжнародна компанія у сфері агро та харчових технологій. Нині перебуває на етапі трансформації в кулінарну компанію. Одним із напрямів цієї трансформації є розвиток у сегментах HoReCa та ритейлу. Станом на червень 2023 року МХП розвиває понад 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів кулінарних ідей «Мʼясомаркет», яка станом на червень 2023 року налічує майже 240 магазинів по Україні, а також мережа закладів Döner Маркет, магазини «Їжа Свіжа», «Наша Ряба», «Українське курча».