У розпал пандемії КМДА витратить 1,3 млн грн на саморекламу та соціологію
Київ • УНН
КИЇВ. 9 жовтня. УНН. У розпал пандемії COVID-19 Київська міська державна адміністрація витратить 1,3 млн грн на послуги із реклами і маркетингу та опитування громадської думки, передає УНН.
Наказ про проведення закупівлі послуг із опитування громадської думки опублікував департамент суспільних комунікацій КМДА 5 жовтня цього року.
Відповідно до наказу, виконання заходів щодо здійснення соціологічного дослідження стану розвитку громадянського суспільства у місті Києві має забезпечити управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю КМДА.
Тендер на закупівлю послуг із опитування громадської думки було оголошеного того ж дня (5 жовтня).
Очікувана вартість закупівлі складає 1,1 млн грн, сам тендер містить три лоти:
▪️ організація та проведення соціологічного дослідження рівня залучення киян до інститутів громадянського суспільства (400 тис. грн),
▪️ організація та проведення соціологічного дослідження щодо участі громадян у формуванні та реалізації державної політики "Пульс столиці" (500 тис. грн),
▪️ організація та проведення соціологічного дослідження щодо оцінки діяльності органів самоорганізації населення міста Києва (200 тис. грн).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 21 жовтня цього року.
6 жовтня департамент суспільних комунікацій опублікував ще один наказ – провести електронну закупівлю послуг із реклами та маркетингу.
Сам тендер оголошено сьогодні, 9 жовтня. Очікувана вартість закупівлі складає 200 тис. гривень.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26 жовтня цього року.
Умовами тендеру передбачено, що переможець повинен надати рекламні та маркетингові послуги КМДА до 31 грудня 2020 року. Їх мета інформувати киян про діяльність мерії.
Разом з тим, жодна столична лікарня наразі не забезпечена на 100% навіть засобами індивідуального захисту.
Ба більше, напередодні, у Кличка ще й "провалили" закупівлю кисневих концентраторів для хворих.