Договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці узгодять до кінця вересня – міністр

Договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці узгодять до кінця вересня – міністр

Київ  •  УНН

 • 12872 перегляди

КИЇВ. 18 вересня. УНН. До кінця вересня має бути узгоджений договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці. Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій на круглому столі “Зміни руху: Реформа транспортної інфраструктури в Україні”, організованому Європейською Бізнес Асоціацією (EBA), повідомляє УНН з посиланням на пресслужбу міністерства.

Незважаючи на відсутність прогресу в прийнятті нового закону “Про залізничний транспорт України”, Міністерство інфраструктури продовжує реалізовувати плани, визначені Президентом, щодо створення конкурентного ринку залізничних перевезень. У рамках цього, наразі впроваджується експериментальний проєкт із допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування.

“Питання з узгодженням договору про допуск приватних локомотивів має бути вирішено до кінця вересня. Таке завдання поставлено перед Укрзалізницею. Цей проєкт є вкрай важливим та очікуваним для бізнесу протягом останніх років. Завдяки йому ще до набрання чинності закону “Про залізничний транспорт”, ми зможемо дослідити, як функціонує ринок у зовсім інших умовах – за наявності одразу кількох перевізників. Відпрацюємо технічні та інші особливості в реалізації доступу до залізничної інфраструктури, визначимо можливі ризики в організації безпеки руху під час експлуатації приватних локомотивів. Вдячний всім учасникам ринку, хто проявляє зацікавленість та долучається до цього експерименту”, - наголосив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Скічко: приватна тяга вирішить дефіцит локомотивів

Разом з новим очільником Укрзалізниці Володимиром Жмаком учасники заходу обговорили ключові завдання та найближчі плани щодо подальшого розвитку компанії. Це переформатування команди та подолання корупції, антикризова програма, структурна реформа, зокрема, розподіл компанії за 3-ма вертикалями, оптимізація діяльності та покращення умов праці машиністів, провідників та інших залізничників, поліпшення сервісу пасажирських перевезень, цифровізація процесів і впровадження нових технологій.

Крім цього, учасники круглого столу зосередили увагу на питанні лібералізації двосторонніх і транзитних перевезень з країнами-членами ЄС.

“Ми ініціювали питання лібералізації транзитного проїзду територіями країнами-членами ЄС, також актуалізуємо питання укладення угоди про відкрите небо. До кінця цього року буде допрацьований електронний кабінет перевізника, через який і розподілятимуться дозволи ЄКМТ”, - додав Владислав Криклій.