Рада направила на доопрацювання законопроект щодо обов’язкового використання біопалива у галузі транспорту

Рада направила на доопрацювання законопроект щодо обов’язкового використання біопалива у галузі транспорту

Київ  •  УНН

 • 9499 перегляди

КИЇВ. 16 червня. УНН. Верховна Рада України направила на доопрацювання до комітету на повторне перше читання законопроект про внесення змін до законодавства щодо обов'язковості використання рідкого біопалива (біокомпонентів) у галузі транспорту. Відповідне рішення підтримали 246 народних депутатів України, передає кореспондент УНН.

Як зазначається у пояснювальній записці до законопроекту, його метою є створення нормативно-правової бази для розвитку сфери виробництва, обігу та використання рідкого біопалива на транспорті.

Досягнення мети планується шляхом внесення змін до законодавства у сфері господарської діяльності в частині:

- визначення обов’язкового вмісту рідкого біопалива в усіх обсягах бензинів автомобільних, що відпускаються з місць виробництва пального, місць оптової торгівлі пальним та місць роздрібної торгівлі пальним, за виключенням бензинів з октановим числом 98 і вище та бензинів, що поставляються для потреб Міністерства оборони, Державного резерву та для створення мінімальних запасів нафти та нафтопродуктів:

з 1 липня 2021 року – не менш як 5 відсотків (об’ємних), за відносної похибки визначення ±0,5%;

з 1 липня 2022 року – не менш як 6 відсотків (об’ємних), за відносної похибки визначення ±0,5%;

з 1 липня 2023 року – не менш як 7 відсотків (об’ємних), за відносної похибки визначення ±0,5%.

- введення обліку вмісту рідкого біопалива у паливі моторному і паливі моторному альтернативному на ринку нафтопродуктів, які покладені на центральний орган виконавчої влади, що формує державну політику у сферах ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, енергозбереження, відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива.

Нагадаємо, Президент України Володимир Зеленський виступив за обмеження імпорту вугілля та електроенергії через те, що країни, з яких імпортує Україна, не пускають українські компанії на свої ринки.