Торік поліція зафіксувала понад 114 тис. випадків керування транспортом у стані сп'яніння

Торік поліція зафіксувала понад 114 тис. випадків керування транспортом у стані сп'яніння

Київ  •  УНН

 • 7446 перегляди

КИЇВ. 31 січня. УНН. Упродовж минулого року на дорогах України поліція виявила понад 114 тис. водіїв, які керували транспортними засобами у стані сп’яніння, а у результаті дій таких водіїв сталося близько 6 тис. ДТП. Як повідомляє Департамент комунікації Національної поліції України, про це заявив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький, передає УНН.

“У 2017 році поліцейські зафіксували понад 114 тис. випадків керування транспортом у стані сп’яніння. Це на чверть більше, аніж у 2016 році. Всього ж у минулому році сталося 162,5 тисяч дорожньо-транспортних пригод. З них з вини п’яних водіїв — 5,8 тисяч. На дорогах країни загинули майже 3,5 тисячі людей”, — сказав Білошпицький.

Він розповів, що у 2017 році в країні було зареєстровано 27 220 ДТП з постраждалими. 3432 людини загинуло, майже 35 тисяч отримали травми. При цьому переважна кількість ДТП сталися через порушення Правил дорожнього руху.

Зокрема, порушення правил маневрування стало причиною 58,4 тисяч ДТП, в яких загинуло 199 людей. 658 людей загинуло у результаті аварій внаслідок перевищення безпечної швидкості. Керування транспортом у стані сп’яніння спричинило 115 смертей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Уряд схвалив посилення відповідальності за окремі порушення ПДД

Серед інших “популярних” порушень — недотримання дистанції, порушення правил проїзду перехресть, виїзд на смугу зустрічного руху, невиконання вимог сигналів регулювання.

За словами Білошицького, проблема керування транспортними засобами у стані сп’яніння залишається критичною. У 2016 році були внесені зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, які в рази підвищили відповідальність за керування у стані сп’яніння.

“Проте кількість правопорушень, яку ми зафіксували, свідчить про те, що навіть попри введення такого підвищеного рівня відповідальності, зменшення кількості даного виду правопорушення ми не спостерігаємо”, — зазначив Білошицький.

На його думку, потрібен чіткий механізм, який вже давно існує і широко використовується в європейських країнах і приносить свої плоди: зупинка транспортного засобу з метою проведення перевірки.