zhodnikh-preferentsiy-sluga-narodu-pislya-katannya-na-vantazhivkakh-scania-khoche-navidati-drugu-storonu-konfliktu

Жодних преференцій: "слуга народу" після катання на вантажівках Scania хоче навідати другу сторону конфлікту

 • 14933 переглядiв

Так, нардепи від “Слуги народу” голова Тимчасової спеціальної комісії (ТСК) з питань захисту прав інвесторів Галина Янченко та Денис Маслов днями відвідали з екскурсією шведського інвестора Scania, який судиться з українським інвестором – компанією "Журавлина".

Цитата:

"У мене залишились абсолютно позитивні враження після візиту. Я не можу говорити від імені ТСК: я не входжу до складу комісії, але як нардеп часто беру участь у цих засіданнях. Тому якщо буде можливість відвідати другу сторону та учасника конфлікту зі Scania – я з радістю його відвідаю. Для мене немає жодних едвантаджів до тої чи іншої компанії, немає ніяких преференцій", - розповів народний депутат Маслов.

Деталі

У Scania Україна УНН також підтвердили, що народні депутати залишились дуже задоволені візитом до шведського інвестора, "екскурсією, катанням на вантажівках та обідом у дружньому колі однодумців".

Зі свого боку, народний депутат Денис Маслов зазначив, що завданням ТСК є створення сприятливих умов для інвестиційного клімату, але втручання в корпоративні та господарські конфлікти повинні бути повністю залишені в компетенції суду.

"Що стосується вирішення корпоративних чи господарських конфліктів, то ТСК не має і не може собою підміняти суд. Наскільки я знаю, судова справа між двома інвесторами зараз розглядається в національних судах. ТСК не впливала і не буде впливати на рішення судів", - наголосив Маслов.

Scania VS “Журавлина”

Конфлікт почався з бажання дистриб’ютора шведських вантажівок Scania Україна у 2009 році змінити умови договорів для сервісного та дилерського центру “Журавлина” на менш вигідні. При цьому нові умови були ініційовані вже після зроблених “Журавлиною” інвестицій в шведського дистриб’ютора. Коли український дилер запропонував обговорити ситуацію, керівництво Scania Україна опублікувало на сайті повідомлення для клієнтів про те, що відносини з українською компанією розірвані, хоча договори все ще були в силі, а спеціальна процедура щодо їх розірвання не була запущена.

З тих пір між двома суб’єктами господарської діяльності почалися тривалі і складні судові процеси.

В результаті у 2020 році кульмінацією цих судових процесів стала перемога “Журавлини” в 123 млн грн компенсації за 2012-2017 рр. У публічному просторі рішення суду зустріло опір з боку шведської сторони та окремих народних депутатів. Втрутився в ситуацію і посол, а представники Посольства Швеції навіть були присутні на апеляційному судовому засіданні.

Наступне засідання апеляційного суду у справі дистриб’ютора шведських вантажівок Scania проти колишнього дилера і сервісного центру української компанії “Журавлина” відбудеться 19 березня. Українці в судовому конфлікті сподіваються на справедливе рішення, яке залишить без змін рішення суду першої інстанції на користь вітчизняної компанії. 

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    Професор розповіла про зареєстровану нещодавно вакцину CoronaVac

     • 12997 переглядiв

    Київ обмежує в’їзд вантажівок через негоду

     • 16021 переглядiв

    ТСК очікує голову "Укрзалізниці" Жмака 18 березня - Сухов

     • 20802 переглядiв