"Закон вводить низку інновацій, які допоможуть споживачам зробити свідомий вибір. Тобто встановлені чіткі вимоги до шрифту, який має бути на упаковці, встановлені чіткі вимоги до того, що мають зазначатись алергени – вони повинні бути виділені відповідним кольором. Зазначається на упаковці, чи м'ясо було заморожене, чи розморожене. Закон набирає чинності 6 серпня 2019 року", - зазначила Котик.
За її словами, закон передбачає певні перехідні періоди для окремих положень, тож українське законодавство поступово буде переходити до європейських стандартів.
При цьому вона додала, що таким чином і споживачі отримають більшу захищеність, і оператори ринку отримають прозорі правила.
Нагадаємо, 6 лютого в "Урядому кур'єрі" опубліковано закон "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів".