"Ми почали процес реструктуризації боргу. Насамперед це єврооблігації на суму 500 млн доларів, які були причиною оголошення технічного дефолту. Ми домовилися про додатковий час одного року на так званий вейвер і завдяки цьому ми зможемо реструктуризувати нашу заборгованість", - сказав В.Балчун.
Він додав, що "Укрзалізниця" зменшила свої зобов'язання.
"Тим часом ми зменшили зобов'язання на суму 6,5 млрд грн", - сказав В.Балчун.
З його слів, УЗ планує у 2017 році інвестувати в рухомий склад та інфраструктуру. "Інвестиції у рухомий склад та інфраструктуру ми плануємо майже 27,5 млрд грн, це в 4,5 рази більше ніж у 2016 році", - сказав В.Балчун.
За його словами у 2017 році, УЗ планує витратити на ремонт рухомого складу практично 9 млрд грн, закупити чи виготовити більше 9 тис. вантажних вагонів, відремонтувати та модернізувати 33 тис. вантажних вагонів, закупити 50 пасажирських вагонів.
"Передбачаємо, що цей рік попри такі великі інвестиції все-таки буде прибутковим роком", - сказав В.Балчун.
Він підкреслив, що в разі, якщо УЗ виконає цю інвестпрограму, то 13 млрд грн будуть направлені на закупівлі у вітчизняних товаровиробників.