Він розповів, що “Укрвинпром” проводить дегустації зразків виноробної продукції вже понад 19 років.
“І кожен раз ми комісійно в торгових мережах закуповуємо продукцію для дегустації. Це означає, що професійна комісія оцінює саме ті зразки, які щодня купують і споживають українці. Щоразу, коли ми порівнюємо вітчизняну та іноземну продукцію, українські напої не поступаються за якістю, а подекуди — суттєво випереджають. Тому, звісно, якість — це головний вирішальний критерій”, — каже Кучеренко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Названо бренд українського коньяку, який витримують у бочках зі сторічного дуба
В подальшому українці навряд чи змінять свої споживчі вподобання щодо українського продукту, переконаний голова корпорації.
Кучеренко додав, що останнім часом в Україні збільшується виробництво коньячних виноматеріалів.
“А це означає, що коньяки України відповідатимуть назві і будуть за своїм вмістом з української сировини”, — пояснив він.
Як писав УНН, українські коньяки користуються у вітчизняних споживачів більшою популярністю за іноземні. Так, частка продажу нашого коньяку через торгові мережі становить 66,4%, в той час, як імпортованого — удвічі менше (33,6%).