“Після того, як були отримані дані самописця і реєстратори польотної інформації літака, була проведена реконструкція польоту на симуляторі, щоб відтворити усі дії, які виконував екіпаж до моменту катастрофи, — йдеться в документі. — Ці дані показують, що пілоти виконували зліт під дуже різким кутом, що призвело до втрати підйомної сили і, як наслідок, падіння літака”.
Офіційних результатів розслідування інциденту поки оприлюднено не було.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ідентифіковано останки усіх загиблих в авіакатастрофі на Кубі
Після трагедії в Гавані діяльність Global Air була припинена владою Мексики на час проведення позапланової перевірки. Родрігес визнав це рішення “незаконним”.
Компанія менш ніж за місяць до авіакатастрофи передала лайнер в оренду разом з екіпажем кубинської авіакомпанії Cubana de Aviacion. Останню перед катастрофою перевірку літак, випущений в 1979 році, пройшов у листопаді 2017 року, отримавши сертифікат льотної придатності.
Нагадаємо, Boeing 737 розбився 18 травня практично відразу після вильоту з аеропорту Гавани імені Хосе Марті. Boeing 737, орендований кубинської авіакомпанією Cubana de Aviacion у мексиканській Global Air, здійснював внутрішній рейс за маршрутом Гавана — Ольгін. Літак впав у сільськогосподарській зоні між аеропортом і містом Сантьяго-де-Лас-Вегас, приблизно у 20 км на південь від Гавани.
Спочатку в авіакатастрофі вижили три жінки. За їх життя боролися більше двадцяти лікарів різних спеціальностей, однак дві пацієнтки попри усі зусилля померли у лікарні. Під час аварії літака в цілому загинули 112 осіб, у тому числі п’ять дітей і 11 іноземців.