За його словами, такі види транспорту більше підходять для поїздок по місту, хоча і знижують доходи водіїв автомобілів, які працюють на Uber.
“Під час години пік, дуже неефективно використовувати шматок металу вагою в одну тонну, щоб доставити одну людину на відстань у 10 кварталів”, — зауважив генеральний директор. Він зазначив, що компанія може поміняти свою стратегію так, щоб “клієнт залишився у виграші”.
Хосроушахі зауважив, що подібне рішення в короткостроковій перспективі може вдарити по доходу компанії, яка показала в 2017 році збиток в розмірі 4,5 млрд доларів. Однак, зазначив він, інвестори повинні розуміти, що короткострокові втрати необхідні, щоб прийти до довгострокового доходу.
Як зазначає The Financial Times, у лютому Uber додала в свій додаток можливість використовувати свої електровелосипеди. Для цього вона в квітні 2017 року придбала систему Jump за 200 млн, яка надає послуги байкшерінга — спільного прокату велосипедів у місті. Червоні електровелосипеди компанії можна взяти у прокат у 8 мегаполісах США, включаючи Нью-Йорк і Вашингтон, а незабаром сервіс повинні запустити у Берліні. Подолавши запланований маршрут велосипед необхідно здати на найближчу стоянку, де їм зможе скористатися інша людина.
Після цього Uber також уклала угоди із компанією Lime, яка пропонує в оренду електричні самокати, і лондонською Masabi — розробником універсальних програм для здійснення безконтактних платежів на різних видах громадського транспорту.
Нагадаємо, мер Нью-Йорка Білл де Блазіо підписав законопроект, який тимчасово забороняє видачу нових ліцензій водіям служб онлайн-замовлення таксі, включаючи Uber і Lyft.