Зазначається, що кашляє на рекламному щиті зображений на ньому чоловік. Пристрій обладнаний детектором диму. Однак поки неясно, чи реагує він на вихлопи автомобілів.
Ідея полягала в тому, щоб в новому році більше шведів, проходячи повз рекламу, нагадували собі про шкоду куріння.
Прес-секретар фірми, Екестам Полотно, повідомляє, що рекламний щит сприймали неоднозначно, але здебільшого позитивно.
“Не буває занадто багато нагадувань про шкоду куріння. Поки в Швеції залишається хоча б одна людина, що палить, ми будемо нагадувати суспільству про проблему”, - зазначила вона.
Як повідомляв УНН, за оцінками Всесвітньої організації охорони здоров’я, глобальна смертність від раку до 2030 року зросте на 45% порівняно з рівнем 2007 року.