“ПриватБанк не надсилає своїм клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів. Також ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток”, — зауважили в банку.
Всі комунікації банку з клієнтами, у тому числі через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.
Зокрема зазначається, що служба безпеки банку за останні дні зафіксувала випадки шахрайських розсилань абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися з ними за вказаними номерами, щоб отримати персональні дані клієнтів.
У зв’язку з цим банк разом із операторами зв’язку оперативно заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції. За попередніми даними, шахраї базувалися у Запоріжжі.
Нагадаємо, кіберзлочинці в Україні створювали фейкові веб-обмінники криптовалют.