Деталі
За 28 днів від моменту прем’єри серіал подивилися понад 100 мільйонів разів.
“Гра в кальмара” офіційно набрав 111 мільйонів переглядів, що робить серіал найуспішнішим в історії платформи“, — написав Netflix.
За даними CNN, корейський проект побив рекорд американського костюмованого серіалу “Бріджертони”, який протягом такого самого часу зібрав приблизно 82 мільйони переглядів.
Окрім того, “Гра в кальмара” очолив рейтинг Netflix у 94 країнах та увійшов до списку найпопулярніших серіалів у США.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021Додамо
“Гра в кальмара” вийшла на Netflix 17 вересня цього року. За сюжетом, понад 400 осіб із серйозними фінансовими проблемами беруть участь у грі на виживання, де головний приз — майже 40 мільйонів доларів. Учасники змагаються в різних дитячих іграх, а той, хто не впорається — помирає.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Продажі білих сліпонів Vans виросли на 7 800% з виходом серіалу “Гра в кальмара” від Netflix