Суд обрав запобіжний захід для головного інженера, виконуючого обов’язків начальника КП "Київський метрополітен" через підтоплення станцій підземки у столиці. Він буде знаходитись під цілодобовим домашнім арештом. Про це у четвер повідомила пресслужба Київської міської прокуратури, передає УНН.
Ім'я посадовця прокуратура не називає, але відомо що в.о. начальника метрополітену є Віктор Вигівський.
За клопотанням прокурорів Подільської окружної прокуратури м.Києва у межах провадження щодо підтоплення тунелів між станціями "Деміївська" та "Либідська" судом обрано запобіжний захід у вигляді цілодобового домашнього арешту головному інженеру КП "Київський метрополітен", підозрюваному у службовій недбалості, що призвела до тяжких наслідків (ч. 2 ст.367 КК України)
Також посадовцю заборонено спілкування зі свідками та іншим підозрюваним у кримінальному провадженні. Крім того, він має здати на зберігання свій паспорт для виїзду за кордон. Строк дії запобіжного заходу - до 23.09.2024 року.
Як повідомляється, іншому підозрюваному – начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель КП "Київський метрополітен" запобіжний захід Подільський районний суд Києва обиратиме сьогодні о 14 год.30 хв.
Нагадаємо
23 липня у прокуратурі повідомили, що у справі про підтоплення тунелів між станціями "Деміївська" та "Либідська" у метро Києва посадовцям метрополітену повідомлено про підозру у службовій недбалості.
Головного інженера КП "Київський метрополітен", який зараз виконує обов’язки начальника КП, підозрюють у неналежному виконанні посадових обов’язків, що призвело до розгерметизації тунелю, наявності тріщин у стінах тунелю та його подальшого підтоплення на ділянці київського метро між станціями "Деміївська" та "Либідська".
У КМДА відреагували на отримання підозр посадовцями метро через підтоплення тунелю, у заяві стверджуючи, що "під час будівництва було неякісно споруджено конструкцію тунелю цієї ділянки", а "основні звинувачення полягають у нібито неналежному утриманні та обслуговуванні тунелю, а також його експлуатації".
24 липня у Київській міській прокуратурі вказали, що у справі про підтоплення тунелів столичного метро проведено низку експертиз, і одна з них показала, що причиною руйнування тунелю є неналежна експлуатація, а не неякісне будівництво.