pered-drugim-turom-viboriv-politiki-vitratili-na-reklamu-u-facebook-do-150-tis-dol-opora

Перед другим туром виборів на рекламу у Facebook витратили до 150 тис. дол. - ОПОРА

 • 10410 переглядiв

"Загалом після дня голосування активність політичних партій та кандидатів у соціальних мережах значно знизилась. За два тижні у соціальній мережі Facebook було розміщено понад 4 тис. рекламних дописів вартістю близько 144 тис. доларів. "Опора" проаналізувала ці дописи та визначила, хто з політичних партій та кандидатів найактивніше використовує інструменти соціальних мереж для агітації напередодні повторного голосування. Традиційно найбільшу кількість коштів витратили на Facebook-рекламу політичні партії. За даними Бібліотеки реклами, близько 30 політичних сил витратили понад 34 тис. дол. (понад 900 тис. грн) на 857 рекламних дописів”, - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що переважно у своїх рекламних дописах партії розповідали за результати виборів, а також агітували за своїх кандидатів, які потрапили до другого туру виборів.

Вказано, що найбільше коштів на рекламні дописи витратила партія “Слуга народу” - понад 8 тис. дол. за 89 дописів. На другому місці “За майбутнє” - понад 6 тис. дол. - 164 дописи. І на третьому місці - Європейська Солідарність - 3,7 тис. дол. за 122 рекламних пости.

Зазначається, що серед кандидатів найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від “Європейської Солідарності” Олег Синютка - 3625 дол. США.

Нагадаємо, до поліції надійшло понад 16 тис. заяв через порушення виборчого законодавства.

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    На Донбасі з семи КПВВ наразі фактично функціонують лише два

     • 13726 переглядiв

    У Борисполі після смерті мера вибори перенесли аж на 2021 рік

     • 13387 переглядiв

    У Тернополі відмовилися вводити "карантин вихідного дня"

     • 19012 переглядiв

    Уряд виділив 46 млн грн на заготівлю "антиковідної" плазми

     • 10221 переглядiв